martes, 14 de diciembre de 2010

KIKO FA EL SEU PRIMER GOL EN 1a DIVISIO


ENTREVISTA AMB KIKO FEMENIA , EL DE SANET DIU :

Amb 19 anys, ja pot presumir Kiko d'haver marcat un gol en Primera Divisió amb l'equip de la seua vida. Va ser una vesprada intensa, de moltes sensacions, però abans de gitar-se, com cada nit, es va prendre el seu got de llet. I va dormir bé. El Boqueron ja li va advertir ahir -mig de broma, mig seriosament- que no se li puge al cap. Amb la modèstia de sempre, assegura que continuarà sent el mateix: «Això no passarà».

- Va veure el gol repetit per la tele darrere del partit?

- Ho vaig veure a la nit. Estic molt content. Marcar amb l'Hèrcules en Primera Divisió és la il•lusió que tenia des que vaig començar a jugar al futbol de xicotet.

- El gol va ser seu, però va tindre la col•laboració inestimable de Tote i Valdez.

- Els dos me van anar llevant als rivals del camí fent desmarcatges en ruptura. Gràcies al seu treball, vaig poder aprofitar la jugada. Va eixir bé i vaig definir, amb un poc de sort perquè li vaig fer un canyo al defensa i va entrar.

- Va rebre moltes felicitacions?

- Sí, sobretot a través del mòbil. El poble , Sanet i Negrals també està contentíssim amb mi. Espere continuar donant alegries i progressar amb el treball personal que estic fent.

- Què li diu la seua família?

- Que continue treballant, que açò és molt llarg. Estan molt contents per l'equip i per mi.

- Què va ser la primera cosa que se li va passar pel cap quan va marcar?

- No sé. En eixe moment la ment se't queda en blanc. No saps molt bé cap a on anar ni amb qui abraçar-te. Els meus companys em van agafar i em van felicitar. Quan vaig eixir al camp, Drenthe em va dir que encarara i aprofitara la velocitat. Ho vaig fer així i també em va felicitar pel gol.

- La grada es rendix a vosté quan Esteban Vigo li dóna entrada, després corea el seu nom quan marca... com assumix tantes sensacions?

- Que el Rico Pérez cride el teu nom és el màxim. Si ja ho pot ser per a qualsevol jugador, per a mi més si és possible. L'afició sempre ha demostrat un gran afecte cap a mi. No puc estar més content ni més agraït.

- Li diu el míster que no se'l crea?

- Sí. Este matí (per ahir) en l'entrenament, quan estàvem tirant a porta i he fallat una clara, m'ha dit: «que no se't puge al cap!». Però ell sap que no serà així. És el meu primer gol en Primera, però açò continua. Li agraïsc molt la seua confiança.

- Creu que mereix més minuts?

- Estic content amb el que estic jugant. No m'esperava tindre tants minuts en Primera Divisió.

- S'apunta a la titularitat contra el Racing?

- Si el míster decidix que jugue, espere fer-ho el millor possible. Si no, esperaré la meua oportunitat des de la banqueta. Hi ha baixes, però encara no sabem qui jugarà.

- Té una explicació sobre el canvi que va experimentar l'Hèrcules en el partit ant el Màlaga darrere del pas pel vestuari?

- El Màlaga va apretar molt en la primera part. En la segona, va abaixar un poc el llistó i vam saber aprofitar-los perquè l'equip va estar espectacular.

enlaços :
http://www.marca.com/2010/12/12/multimedia/videos/1292190955.html?a=4bf37d3c265fff4293ded7052fd00904&t=1292331613

http://www.as.com/futbol/articulo/hercules-da-festin-goles-costa/20101212dasdasftb_21/Tes

No hay comentarios:

Publicar un comentario